Una dotació de Bombers ha sanejat aquest dilluns a la tarda una cornisa que estava a punt de despendre's a la via Sant Ignasi, 9, de Manresa. L'avís l'ha donat l'arquitecte municipal a 3/4 menys 5 de 6 de la tarda.
Quan els Bombers han arribat a la cornisa, entre el cinquè i sisè pis del bloc, han comprovat que en realitat era un fals sostre que havia cedit i que podia caure a la via pública. La peça que sobresortia feia 120x50 centímetres, més d'un metre quadrat.
L'actuació de sanejament ha durat prop d'una hora i durant tot aquest temps el trànsit a la via Sant Ignasi ha estat tallat en el seu primer tram a partir del carrer de Sant Marc.
Tallen la via de Sant Ignasi per una cornisa que estava a punt de caure
Els bombers han sanejat la peça, de més d'un metre quadrat, en una actuació que ha durat prop d'una hora
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 27 de desembre de 2021 a les 18:59
Actualitzat el 27 de desembre de 2021 a les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor per una avaria a la xarxa d'aigua
-
Societat
Treballs de millora de trams de vorera al barri de la Carretera de Santpedor
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a l'R4 després que s'hagi solucionat una avaria
-
Societat
El fred més intens de l'hivern congela el Bages i el Moianès amb mínimes sota zero
-
Societat
La nevada emblanquina diversos punts de la Catalunya Central
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
