El Club Tir Precisió de Manresa ha organitzat aquest dissabte una tirada a favor de la Marató de TV3, el V Open Nocturn de BR-50, en categoria única i en les modalitats de Varmint pesant i lleuger.
A l'open hi han participat tiradors dels Clubs de Tir de Barcelona, Mataró, Sabadell, Terrassa i Manresa, així com també quatre tiradors de França, entre els quals el que havia estat, fa dos anys, campió del Món d'aquesta especialitat, Luc Brouquier. Tots els ingressos de la tirada es destinaran integrament a La Marató.
ARA A PORTADA
-
-
Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra Pere Fontanals
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
Publicat el 18 de novembre de 2018 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat Es posa en marxa el nou model de primària en el CAP Barri Antic de Manresa
-
Societat Els treballs de millora dels trams del camí del Grau es posposen fins al 9 de juliol
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al Poal
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus