
El passat dimarts en Tomàs Molina, el popular cap de meteorologia de Televisió de Catalunya i presentador de l'espai "El temps" a TV3, va visitar l'Escola Joviat, amb motiu dels 25 anys de la seva estació meteorològica, que facilita diàriament les dades de Manresa a la Televisió de Catalunya i de fer una xerrada als alumnes de 2n d'ESO, que estan fen aquest trimestre, un projecte de meteorologia, anomenat “Per ser homes i dones del temps”.
En Tomàs primer va visitar les instal·lacions de l'Escola, acompanyat d'en Jordi Vilaseca, director pedgògic i d'en Lluís Badia professor d'ESO i responsable de l'estació meteorològica, que funciona des de el 3 de novembre de 1987.
L'esperit dinàmic i l'afany d'ensenyar als més menuts d'en Molina, va fer que la xerrada amb la que va obsequiar als nostres alumnes de 2n d'ESO, fos a la vegada que didàctica molt entretinguda i amena.