L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages recupera la Calçotada Jove al Bosquet aquest dissabte 30 d'abril a partir de les 2 del migdia.
Aquesta activitat és un punt de trobada i lleure per als joves del municipi que en els darrers anys no ha pogut celebrar-se a causa de la pandèmia i per falta de relleu generacional dels organitzadors en les darreres edicions. Per aquest motiu, des de la regidoria de Joventut s'ha vetllat per la seva recuperació i finalment es podrà organitzar gràcies a la col·laboració de l'Agrupament Escolta Frifènics, entitat jove del municipi, que coorganitza l'esdeveniment.
El jovent interessat pot reservar el tiquet a través del perfil d'Instagram @aeig.frifenics.
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 28 d’abril de 2022 a les 20:25
Actualitzat el 28 d’abril de 2022 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional