La piscina municipal de Castellbell i el Vilar ha tornat a ser assaltada aquest dijous de matinada per uns individus que han causat desperfectes per més valor de més de 5.000 euros als vestidors, la taquilla i el bar, entre altres llocs, i que haurien robat material d'obra que era al recinte per a reparacions, segons els Mossos d'Esquadra, tot i que encara no han rebut la denúncia de l'Ajuntament. Segons sembla, els assaltants haurien accedit al recinte fent servir una palanca per obrir els accessos.
La piscina municipal de Castellbell i el Vilar ha patit diversos actes de vandalisme durant aquest estiu, sempre amb un mateix estil i destí, entrar, causar destrosses i emportar-se algun element que troben durant l'assalt. Als Mossos d'Esquadra n'hi consten tres en les darreres setmanes, però n'hi hauria algun més d'anterior. De fet, dimarts passat ja van causar danys en unes finestres del recinte.
Tornen a entrar a robar i causar destrosses a la piscina de Castellbell i el Vilar
Els intrusos han entrat fent palanca a les portes i han causat danys als vestidors, al bar i a la taquilla i s'han endut material d'obra
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 07 de setembre de 2023 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris