La capella de Nostra Senyora dels Dolors, al final del carrer Sant Joan d'en Coll de Manresa, ha aparegut pintada fa uns dies amb colors fluorescents a la seva base i el seu marc. En els darrers anys, la capella, que actualment està integrada en l'estructura del pas superior de la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat, ha patit actes de sabotatge de tot tipus, des de pintades, fins al robatori de la pròpia figura de la Mare de Déu.
La capella, que va ser construïda el 1856, va ser restaurada el 1940, i fa pocs anys va perdre la seva pròpia estructura i es va integrar en la del pas elevat del tren, havia patit pintades de tot tipus, el robatori de la creu que la coronava o la destrossa de portes i porticons.
Tornen a sabotejar la capella de Nostra Senyora dels Dolors de Manresa
En els últims anys ha patit actes vandàlics, destrosses i fins el robatori de la Mare de Déu
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de setembre de 2021 a les 17:32
Actualitzat el 01 de setembre de 2021 a les 17:36
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
