L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reprendrà aquest dijous 21 d'abril les sessions de ball sincronitzat setmanal per a la gent gran del municipi.
Aquesta proposta, que es realitzarà a l'Esplai per a la gent gran, es recupera un cop ha millorat la situació sanitària ja que era una activitat molt participada i esperada per la gent gran del municipi. Durant els mesos d'estiu, l'Ajuntament va impulsar aquests balls a l'aire lliure sota el Cobert de la Màquina de Batre amb una seixantena de participants en les diferents sessions.
El professional de ball esportiu Albert Mota serà l'encarregat de dinamitzar aquestes sessions que estaran adaptades al tipus de públic i a les quals s'hi pot accedir sol o en parella i són obertes a tota la ciutadania.
Els balls es faran cada dijous, de 4 a 5 de la tarda, i no cal inscripció prèvia, però les places són limitades fins a omplir l'aforament de l'equipament.
Amb aquesta iniciativa, el consistori vol ampliar l'oferta d'activitats per a la gent gran del municipi, que ja compta amb diferents propostes d'activitat física, caminades, tardes de bingo, tallers de memòria, entre d'altres.
Tornen les sessions de ball per a la gent gran a l'Esplai de Sant Fruitós
Seran cada dijous a la tarda i s'hi podrà participar de forma gratuïta
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’abril de 2022 a les 23:11
Actualitzat el 20 d’abril de 2022 a les 23:16
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
