El president de la Generalitat, Quim Torra, ha mostrat el condol aquest dissabte per la mort del bisbe català Pere Casaldàliga als 92 anys. El cap del Govern ha reconegut la vida de Casaldàliga com "una lluita per la causa del món indígena" treballant per la església "dels més pobres".
[noticia]92582[/noticia]
"La pau com a fruit de la injustícia, l'alliberament de les persones i els pobles oprimits", ha apuntat Torra. A través d'una publicació a Twitter, Torra ha recordat la vida del bisbe català com a "plena, compromesa i solidària". "Una vida de fe. Gràcies, bisbe Casaldàliga!', ha expressat.
Torra, sobre la mort de Casaldàliga: «Tota una vida de lluita per la causa del món indígena»
El president de la Generalitat destaca la vida del bisbe català com a "plena, compromesa i solidària"
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’agost de 2020 a
les 17:08
Actualitzat el
08 d’agost de 2020 a les
17:19
Et pot interessar
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
-
Societat
La Síndica de Greuges rep 13 queixes i 19 consultes en l'última visita a Manresa
-
Societat
Professionals del CAP Súria i de l'EAP Navàs-Balsareny, reconeguts a la jornada de recerca de l'IDIAPJGol
-
Societat
Comencen a Manresa sis mesos d'obres per soterrar línies elèctriques al Centre Històric
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet aplica control biològic amb insectes per eliminar el pugó urbà
