Un home ha acabat a l'hospital aquest dimarts a la nit després de ser atacat per un gos a la plaça Sant Ignasi de Manresa. Segons la víctima, l'amo del gos, amb qui es coneixien i no tenien bona relació, l'ha colpejat amb un bastó a la cama i li ha llançat l'animal, que l'ha ferit d'importància a la mà. Així, doncs, segons l'agredit, l'atac del gos hauria estat intencionat per part del seu amo, que l'hauria instat a mossegar-lo.
Els fets han passat poc després de 2/4 de 12 de la nit en una vorera de la plaça Sant Ignasi quan el gos, de mida mitjana, ha atacat l'home després que el seu amo el colpegés amb un pal. El motiu de l'atac seria per una recriminació prèvia, ja que tots dos individus es coneixien i no tenien bona relació.
Fins al lloc de l'incident s'han desplaçat tres patrulles de la Policia Local de Manresa i una dels Mossos d'Esquadra sense logotipar. Poc després ha arribat l'ambulància del SEM que, després que els professionals atenguessin el ferit en primera instància, l'han traslladat a Sant Joan de Déu.
Abans de l'arribada policial, quan l'amo de l'animal ha pogut separar-lo de la víctima, ha marxat cap al carrer Santa Llúcia on ha entrat en el portal de casa seva. Malgrat que els agents han picat la porta per fer-lo sortir, l'home no ha donat senyals de vida. Tot i això, els agents han aconseguit fer una identificació positiva del propietari del gos a partir d'una fotografia que han mostrat als testimonis amb la tauleta.
La Policia Local ha enviat la informació de l'incident a Sanitat, que faran les comprovacions censals i d'obligacions de l'animal pertinents. Quan la víctima ha sortit de l'hospital, on han hagut de suturar-li les ferides de la mà amb punts, ha presentat denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra.
Finalment, l'amo del gos va ser detingut a casa seva el dimecres a 2/4 de 9 del vespre, però es va negar a declarar. Al llarg de les properes hores passarà a disposició judicial.
Traslladen un home a l'hospital després de ser atacat per un gos a Manresa
Segons la víctima, l'agressor l'ha colpejat amb un pal i li ha llançat l'animal a sobre abans de marxar i amagar-se de la policia a casa seva
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 22:13
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III