La Secció de Serveis Públics de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que, el proper dilluns 29 de febrer, Aigües de Manresa, SA iniciarà els treballs de construcció de dos pous de registre de la xarxa de clavegueram a la carretera de Vic núm. 207 (N-141c pk2 – Pujada Roja).
Amb motiu d'aquests treballs s'ocuparà un dels dos carrils de circulació en sentit sortida ciutat i es tallarà l'accés del carrer Pujada Roja a la carreteta de Vic. Aquest treballs disposen de l'autorització de la Direcció General de Carreteres.
És previst que aquests treballs durin una setmana.
Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera de Vic, a partir de dilluns
Societat
S'ocuparà un dels dos carrils de circulació en sentit sortida ciutat i es tallarà l'accés del carrer Pujada Roja a la carretera de Vic
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
28 de febrer de 2016 a
les 23:15
Actualitzat el
28 de febrer de 2016 a les
23:17
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
