La Secció de Projectes d'Espai Públic de l'Ajuntament de Manresa ha informat que pròxim dimarts 11 d'abril, Aigües de Manresa iniciarà les obres de relligament de la xarxa soterrada d'aigua potable a la plaça de la Reforma, baixada de la Reforma i passeig del Riu, entre el carrer Sant Marc i la baixada de la Reforma.
La primera fase de treballs té una durada prevista de tres setmanes i es farà al passeig del Riu, al tram entre el carrer Sant Marc i la baixada de la Reforma. Amb motiu d'aquests treballs, es prohibirà l'estacionament en l'àmbit d'afectació de les obres i s'habilitarà una parada d'autobusos compartida per a Bus Manresa i els serveis de busos turístics al Centre Històric.
La totalitat de les diferents fases de treballs previstes en aquest entorn tenen una durada prevista d'uns tres mesos.
Treballs d'Aigües de Manresa al passeig del Riu i la plaça Reforma
Societat
L'actuació a la xarxa soterrada d'aigua potable arrenca dimarts vinent al passeig del Riu, entre el carrer de Sant Marc i la baixada de la Reforma
- Passeig del Riu de Manresa -
- AjM
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
06 d’abril de 2023 a
les 19:19
Actualitzat el
06 d’abril de 2023 a les
19:23
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
