La Secció de Projectes d'Espai Públic de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que aquest dimarts Endesa Distribución Eléctrica, SLU ha iniciat obres de canalització soterrada elèctrica de Mitja Tensió a l'avinguda de Tudela, al tram entre els carrers Lleida i Lepant.
Amb motiu d'aquests treballs es prohibirà l'estacionament del tram oposat a l'afectació de les obres per tal d'habilitar un itinerari protegir per a vianants en calçada i mantenir el doble sentit de circulació de vehicles.
El termini d'execució de les obres és de quatre setmanes.
Treballs de canalització elèctrica a l'avinguda Tudela
Societat
Es prohibirà l'estacionament en un tram del carrer per habilitar un itinerari de vianants
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
21 de setembre de 2021 a
les 19:53
Actualitzat el
21 de setembre de 2021 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
-
Societat
Alumnes de centres del Bages es concentraran dimecres a Manresa contra l'aturada de sortides
