La Secció de Planificació de la via pública de l'Ajuntament de Manresa informa que dimecres iniciarà treballs de millora de les calçades a un tram del passeig de Pere III i del carrer Major, actuacions que formen part del Pla de millora de l'Espai Públic 2020.
Les actuacions en calçades i les afectacions de trànsit són les següents:
Passeig de Pere III, entre plaça Bonavista i carrer Sèquia (cruïlla inclosa)
- Es tallarà el trànsit de vehicles del lateral de Passeig Pere III, entre la plaça Bonavista i la plaça Onze de Setembre, lateral en direcció a la plaça Onze de Setembre.
- L'accés a guals del carrer Sèquia es realitzarà pel carrer Cerdanya. L'accés a guals del passeig Pere III (tram del carrer Sèquia a plaça Onze de Setembre) es realitzarà des de plaça Onze de Setembre. L'accés a guals al tram afectat per l'asfaltat es realitzarà sempre i quan l'estat dels treballs així ho permeti.
- El servei Bus Manresa modificarà el seu recorregut en les línies L1 Balconada i L2 La Parada. Consultar afectacions al servei a www.manresabus.com.
- És previst que les afectacions en aquest vial durin 2 dies.
Carrer Major, entre la plaça de Mossèn Vidal i el carrer de la Font del Gat i cruïlla amb carrer Flor de Lis
- Es tallarà al trànsit de vehicles del carrer Major entre la plaça de Mossèn Vidal i el carrer de la Font del Gat.
- Els vehicles que circulin per carrer Flor de Lis es desviaran per carrer Mossèn Serapi Farré en direcció al carrer de la Font del Gat.
 
- L'accés a guals al tram afectat per l'asfaltat es realitzarà sempre i quan l'estat dels treballs així ho permeti.
- És previst que les afectacions en aquest vial durin 3 dies.
							
																					
														
								Treballs de pavimentació a un tram del Passeig i al carrer Major, a partir de dimecres
Formen part del Pla de millora de l'Espai Públic 2020, que preveu treballs a les calçades de 20 carrers de la ciutat
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 25 d’agost de 2020 a les 19:14
										Actualitzat el 25 d’agost de 2020 a les 19:18
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															