La Secció de Projectes d'Espais Públics de l'Ajuntament de Manresa ha informat que Nedgia Catalunya SA ha iniciat els treballs de reparació d'una avaria a la canalització soterrada de carrer Viladordis número 72. És previst que aquesta afectació al trànsit duri una setmana.
Amb motiu d'aquests treballs les afectacions al trànsit seran les següents:
- A partir de dilluns 24 de maig el tram de carrer Viladordis entre l'avinguda Francesc Macià i la plaça Oriol, serà de sentit únic en direcció a carretera Pont de Vilomara.
- Els vehicles que circulin en direcció a les Piscines Municipals es desviaran pel carrer Joan Brossa i avinguda Francesc Macià per retornar a carrer Viladordis.
Treballs de reparació d'una canalització de gas al carrer Viladordis a partir de dilluns
El tram de la via en qüestió que va de l'avinguda Francesc Macià a la plaça Oriol serà de sentit únic en direcció a carretera Pont de Vilomara
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de maig de 2021 a
les 18:11
Actualitzat el
21 de maig de 2021 a les
18:16
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebra una multitudinària Festa de l'Arròs plena de tradició
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Lluïsa Massana Penas pel seu centenari
-
Societat
El Viver reforça el projecte verd de Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Sor Lucía Caram, condecorada per Europol Ucraïna pel seu suport humanitari
-
Societat
Tornem-hi: l'R4 circula amb retards superiors als 20 minuts
-
Societat
L'RL4 torna a tenir un tram amb bus després que dissabte es pogués reobrir
