Un veí de Castellgalí de 56 anys ha resultat agredit per tres espanyolistes que tornaven de la manifestació de Manresa i ha hagut de ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa per una ferida feta amb un objecte punxant al pòmul, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a NacióManresa.
Segons el relat que el responsable del restaurant ha explicat als agents de la policia catalana, sobre 3/4 de 4 de la tarda, tres joves amb banderes i altres elements espanyols han entrat al restaurant per consumir. El responsable de l'establiment els ha demanat que amaguessin o deixessin fora les banderes i els tres individus han reaccionat a la demanda amb insults i amenaces, i a un client del restaurant li han provocat una ferida amb objecte punxant a la cara.
Quan han arribat els Mossos d'Esquadra, els agressors ja havien marxat, i s'ha requerit una ambulància del SEM per traslladar el ferit a l'hospital. Els Mossos d'Esquadra porten a terme les gestions necessàries per identificar els espanyolistes i prendre'ls declaració.
Tres espanyolistes que tornaven de Manresa envien a l'hospital un veí de Castellgalí
El ferit ha estat traslladat a Sant Joan de Déu amb una ferida de tall al pòmul
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 12 de novembre de 2017 a les 20:10
Actualitzat el 14 de novembre de 2017 a les 12:46
Et pot interessar
-
Societat Treballs de reparació d'una avaria a la xarxa de clavegueram al passeig del Riu
-
Societat La nova residència pública del Xup portarà el nom de Víctor Feliu
-
Societat El Hapoel Jerusalem aconsegueix accedir al Congost tot i les manifestacions
-
Societat Tallada la C-55 a Sant Joan per la vaga en suport a Palestina
-
Societat Fer-ho bé val la pena: el Consorci del Bages impulsa una campanya sobre el valor dels residus
-
Societat La prevenció centrarà el 7è Congrés sobre Alteracions de Conducta organitzat per Ampans i Althaia