Tres famílies de Sallent han pres possessió aquest dimecres de pisis de lloguer social. Durant el 2021 l'Ajuntament de Sallent va dur a terme la reforma de l'interior de tres habitatges del carrer Camp de la Bota i d'un quart del carrer Verge Fussimanya de propietat municipal per destinar-los a lloguer social. Tres d'ells ja han estat adjudicats, i actualment en queda un disponible amb la intenció d'adreçar-lo a joves.
La convocatòria per a l'adjudicació d'aquests habitatges socials es va obrir a finals de l'any passat i s'hi van poder presentar totes aquelles persones que complien uns determinats requisits socials i econòmics.
Un cop tancada la convocatòria, es va realitzar un sorteig per fer les adjudicacions, i aquest dimecres s'ha formalitzat la signatura del contracte i s'ha fet entrega de les claus perquè les famílies o persones seleccionades puguin entrar-hi a viure. El contracte és de set anys amb possibilitat de pròrroga.
Aquest és el primer cop que s'adjudiquen pisos de lloguer social a Sallent. La regidora de Serveis Socials, Sílvia Tardà, ha volgut remarcar que "continuem apostant per l'habitatge social per tal que les persones que ho necessiten puguin tenir un lloguer més assequible".
[h3]Els habitatges[/h3]
L'edifici reformat del carrer Camp de la Bota compta amb planta soterrània, una planta baixa de 60 m2 construïts i accessible a persones amb mobilitat reduïda, i una primera planta amb dos habitatges, un de 62 m2 i un altre de 73 m2. Tots els habitatges disposen de gran lluminositat i tenen ventilació creuada.
Tres famílies de Sallent prenen possessió de pisos de lloguer social
El contracte és de set anys amb possibilitat de pròrroga
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2022 a les 19:53
Actualitzat el 08 de juny de 2022 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris