Tres persones han resultat ferides de caràcter menys greu aquest dimecres al matí en un accident per encalçament entre quatre vehicles que ha tingut lloc al punt quilomètric 42,3 de la C-55 en terme municipal de Callús. Dos dels ferits han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu i el tercer ha estat portat fins a la Mútua de Terrassa.
L'avís de l'accident ha arribat a emergències a 1/4 i 5 d'11 del matí per quatre vehicles que havien picat en cadena un rere l'altre. Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat els Mossos d'Esquadra, que han tallat la carretera en els dos sentits de la marxa, fet que ha provocat cues de dos quilòmetres per banda.
Quan s'han pogut apartar tots els vehicles accidentats, cap a 2/4 de 12 del migdia, s'ha donat pas alternatiu als cotxes que esperaven, i ja quan passaven 10 minuts de les 12, s'ha normalitzat el trànsit.
Tres ferits en un accident entre quatre cotxes a la C-55 a Callús
La via ha estat tallada més d'una hora en els dos sentits de la marxa i després s'ha donat pas alternatiu
Ara a portada
Publicat el 16 d’agost de 2023 a les 16:33
Actualitzat el 16 d’agost de 2023 a les 16:36
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang