En el Campionat de Catalunya de grups d'edat, la catorzena edició del Duatló Ciutat d'Igualada, va reunir fins a 182 esportistes per a mesurar les seves forces en aquesta especialitat.
Entre ells, sis atletes del CN Minorisa que va tenir una molt bona actuació, amb tres medalles: Miquel Ribera, or en M60; Pau Guiteras, plata en G16, i Amand Redondo bronze en M50. També van competir Mariano Méndez, 4t en M60; Jordi Vidal, 11è en M40, i Jordi Serra, 23è en M45. En la classificació per clubs, el CN Minorisa va ser setè.
Tres medalles per al CN Minorisa en el Duatló Ciutat d'Igualada per grups d'edat
Societat
Miquel Ribera va ser or en M60; Pau Guiteras, plata en G16, i Amand Redondo bronze en M50
ARA A PORTADA
-
Economia El manresà Josep Maria Serra Farré s'enfila fins al podi català de la llista Forbes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Fira dels Matiners d'Avinyó estrenarà noves escenes i reivindicarà el paper de les dones Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia la il·luminació de Nadal a 54 carrers i estrenarà un arbre de 21 metres Pere Fontanals
-
-
Successos Llibertat vigilada per a la menor de 17 anys detinguda al Bages pels saquejos de Barcelona Pere Fontanals
Publicat el
16 de febrer de 2020 a
les 21:19
Actualitzat el
16 de febrer de 2020 a les
21:22
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós uneix joves i gent gran al voltant de la cuina amb el projecte «Fogons intergeneracionals»
-
Societat
Manresa enderrocarà dues naus abandonades de la carretera de Vic per risc d'esfondrament
-
Societat
El Bages reuneix 28 joves de Catalunya, Bretanya i el País Basc per compartir llengües
-
Societat
La castanyada de Kin Remei aplega unes setanta persones al barri del Vic-Remei de Manresa
-
Societat
Xarxa7 presenta a Manresa un estudi sobre les pèrdues econòmiques de no desdoblar la C-55
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
