Manresa viurà aquest dilluns a 2/4 de 8 de la tarda a la plaça Major una concentració de rebuig a les tres morts que s'han produït per accident laboral relacionades amb el Bages en tres dies aquesta darrera setmana. Malgrat que la convocatòria parteix de diversos col·lectius de l'esquerra anticapitalista de la comarca, el cartell no fa referència a cap d'ells "ja que volem que sigui una concentració oberta, i que ningú no se'n senti exclòs".
La concentració porta com a lema S'enriqueixen a costa de les nostres vides, i es convoca arran dels tres accidents mortals que s'han produït relacionats amb el Bages aquesta darrera setmana: el camioner a qui li va caure una sitja de pinso en una granja de Fonollosa el dia 29 de març; el camioner de Manresa que va morir tres setmanes després de patir un accident amb el seu camió, el dia 30, i el veí de Sant Vicenç que va perdre la vida a Olot mentre reparava la teulada d'una nau, el dia 31.
Tres morts en accident laboral relacionats amb el Bages en tres dies
Societat
Es convoca una concentració que tindrà lloc aquest dilluns a la tarda a la plaça Major de Manresa sota el lema "S'enriqueixen a costa de les nostres vides"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
02 d’abril de 2017 a
les 20:01
Actualitzat el
02 d’abril de 2017 a les
20:09
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
