L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha cedit a l'hípica Natural Hípic, ubicada al municipi, el poni que es va trobar a principis de gener a prop del circuit de Can Padró. El consistori ha pres aquesta decisió després que el propietari de l'animal s'hagi desentès del poni i no hagi presentat la documentació necessària per recuperar-lo. El poni va ser localitzat després de ser abandonat el passat 10 de gener en el marc d'una actuació conjunta dels Mossos d'Esquadra i dels vigilants municipals de Castellbell i el Vilar.
L'Ajuntament ha donat resposta a l'interès de l'hípica Natural Hípic que ja ha acollit l'animal durant les darreres setmanes.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantems]
[naciomanresa]
Troben un poni abandonat a Castellbell i se'n fa càrrec una hípica del poble
Societat
El titular de l'animal ha renunciat a aportar la documentació necessària per recuperar-lo i l'Ajuntament ha donat resposta a l'hípica que ha custodiat l'animal durant les darreres setmanes
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
14 de febrer de 2024 a
les 16:32
Et pot interessar
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
