L'estelada gegant que Castellnou de Bages Decideix i Santpedor Decideix van construir el novembre del 2010 sota El Serrat -en una de les parets del massís que hi ha a la carretera que uneix Castellnou i Santpedor- s'ha llevat, aquesta matinada de dimecres, convertida en una bandera espanyola.
Exhibint-se intacta des de fa gairebé vuit anys, el mural independentista (ideat i portat a terme durant les consultes populars sobre l'autodeterminació de Catalunya) va alçar-se de la mà d'una trentena de voluntaris, alguns dels quals Bombers experts en escalada; compta amb més de 20.000 llaços de colors, i ocupa una superfície de 240 metres quadrats.
Després de la bretolada espanyolista d'aquesta matinada, els col·lectius independentistes de Santpedor i Castellnou tornaran a refer l'obra aquest dissabte, 24 de març, a partir de les deu del matí. En aquest sentit, demanen un cop de mà a la ciutadania perquè la reconstrucció es faci efectiva el més aviat possible.
ARA A PORTADA
-
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
Publicat el 21 de març de 2018 a les 09:48
Actualitzat el 21 de març de 2018 a les 09:53
Et pot interessar
-
Societat
Cal Ton Bató es remodela per oferir lloguer social a famílies joves al Poble Vell de Súria
-
Societat
Manresa inicia millores en quinze trams de camins rurals amb una inversió de 47.000 euros
-
Societat
Mor Secundí Soldevila, exalcalde de Navarcles, als 89 anys
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
