Últims dies del concurs fotogràfic d'Instagram del Passeig

Cal fotografiar elements del Passeig i etiquetar-los a Instagram com a #passeigmanresa

Publicat el 10 de setembre de 2014 a les 14:31
El concurs de fotos de la temporada de terrasses del Passeig de Manresa a través de l'aplicació Instagram s'acaba el proper divendres a les 12 de la nit. Tothom qui vulgui participar-hi ha de fotografiar racons, espais, terrasses, moments del Passeig Pere III de Manresa i ha de compartir la imatge a Instagram amb l'etiqueta #passeigmanresa. L'objectiu és  captar els moments d'estiu al Passeig de Manresa i oferir una visió diferent amb un punt de creativitat que fa que siguin especials. No existeix limitació a la quantitat de fotografies per participant.
 
Es pot participar en el concurs amb fotografies fetes amb anterioritat a la data del 1 de juliol de 2014 (inici del certamen), sempre que compleixin totes les condicions de participació, si bé la seva publicació amb l'aplicació Instagram haurà de produir-se entre el 1 de juliol i el 12 de setembre del 2014.
 
El guanyador rebrà un val de 200 euros. El segon classificat, rebrà una visita guiada (paquet turístic de Manresa) que acabarà amb un àpat per a 2  persones al Restaurant Passeig. El tercer, un àpat per a 2 persones al Restaurant Passeig. El 1r i 2n  primers premis seran escollits pel jurat, que decidiran quines són les 3 millors fotografies de totes les realitzades durant el període obert a la participació. El 3r premi serà per a la fotografia més votada pel jurat popular, és a dir, la fotografia que tingui més 'likes' dels usuaris d'Instagram.
 
Es poden consultar les bases completes del concurs a http://ves.cat/l0dJ