Eloi Collell, un jove amb discapacitat intel·lectual, s'ha estrenat a la televisió aquesta setmana amb el programa Per què volen els avions? i s'ha convertit en el primer presentador de Catalunya amb síndrome de down.
Collell és alumne de segon curs d'Universimés, el projecte d'inclusió a la universitat que impulsa Ampans amb la UManresa-FUB amb el suport del BBVA i la Fundació Antigues Caixes Catalanes. És de Vic i s'havia de graduar aquest any, però el confinament ha hagut de suspendre l'últim trimestre de curs. A la Universitat destacava per ser un alumne molt implicat en els estudis i amb molta curiositat i espontaneïtat.
El programa Per què volen els avions? de TV3 té la voluntat de ser un espai inclusiu per trencar estereotips a través del seu presentador, un jove que té curiositat per tot el que l'envolta. Al programa busca respostes que transmet als espectadors.
Un alumne de l'Universimés de Manresa, primer presentador de TV3 amb Síndrome de Down
Eloi Collell és alumne de segon curs del projecte d'inclusió a la universitat que impulsa Ampans amb la UManresa-FUB
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2020 a
les 20:52
Actualitzat el
02 de juliol de 2020 a les
20:57
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
