L'arquebisbe de Tànger, Santiago Agrelo, ha sortit en defensa de Sor Lucía després de les crítiques que ha rebut arran que la monja dominica del convent de Santa Clara afirmés en el programa Chester in Love de la Cuatro que "no s'escandalitzaria" si la Verge Maria i Josep haguessin tingut una vida de parella normal, en el sentit que haurien pogut tenir sexe.
Monsenyor Agredo ha criticat a través del seu mur de Facebook la postura de diversos sectors de l'Església catòlica. "No saben llegir i donen lliçons de teologia. Ignoren l'evangeli i són els únics que saber què és això de ser cristià. Encara que sigui inútil insistir, els recordaré que una Església ocupada en virginitats mentre els nens es moren d'injustícia, és una Església fora de lloc, una Església fora de misió, una Església prescindible. La humanitat ni l'espera ni la necessita", ha escrit el prelat franciscà.
L'arquebisbe fins i tot a especulat en què pensaria Maria amb tot aquest escàndol: "la meva virginitat és cosa de Déu i meva, i no és el cas que perdeu temps en afirmacions que res m'afegeixen, o en negacions que res em treuen"
Campanya al Change.org
Paral·lelament, s'ha creat una campanya al Change.org de suport a Sor Lucía Caram que serà tramesa al Bisbat de Vic. En poc temps ha recollir més de 150 signatures.
Un arquebisbe defensa a Sor Lucía i critica que es debati sobre virginitats mentre els nens moren d'injustícia
Paral·lelament s'ha creat una campanya de suport a la monja dominica manresana a la plataforma Change.org
ARA A PORTADA
-
El govern de Manresa proposa ubicar el nou pavelló al pàrquing de terra del Nou Congost Pere Fontanals
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
-
-
Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia als Trullols de Manresa Redacció
-
Publicat el
03 de febrer de 2017 a
les 21:45
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
