Un autobús ple de santfruitosencs han visitat aquest dissabte la Maternitat d'Elna, una institució fundada l'any 1939, que va néixer per tal d'ajudar a les dones exiliades a parir en condicions i a poder tenir cura dels seus infants.
Durant la visita s'ha conegut la figura de la seva fundadora, Elisabeth Eidenbenz, i la gran tasca que va dur a terme fent costat a les refugiades del camp d'Argelers. Un total de 597 nens i nenes van néixer en aquesta institució durant la Guerra Civil Espanyola.
Els participants han visitat també la platja d'Argelers i conegut el funcionament del camp de refugiats que hi havia en aquest espai. La sortida ha finalitzat amb la visita al pintoresc poble de Cotlliure, lloc d'inspiració de grans artistes com Dalí, Picasso o Machado.
Un autobús ple de santfruitosencs visita la Maternitat d'Elna
Un total de 597 nens i nenes van néixer en aquesta institució durant la Guerra Civil espanyola
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
09 de maig de 2022 a
les 15:49
Actualitzat el
09 de maig de 2022 a les
15:55
Et pot interessar
-
Societat
La Residència d'Avis de la Sagrada Família celebrarà el seu 38è aniversari amb una festa oberta
-
Societat
Dues avaries obliguen a restringir el trànsit als carrers Providència i Vell de Santa Clara
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Vallès per la festa d'aniversari de la Residència Sagrada Família
-
Societat
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí
-
Societat
Cardona reclama a Educació que no suspengui un grup d'Infantil de l'Escola Patrocini
-
Societat
Vuitanta centres de la Catalunya Central deixaran de fer colònies per reclamar millores
