L'Audiència Provincial de Barcelona jutjarà aquest dimarts un bagenc acusat d'un delicte de child grooming i un altre d'abús sexual continuat a una noia de 16 anys durant la primavera i estiu de 2018. La Fiscalia demana una condemna total de vuit anys de presó, dos anys pel primer delicte i sis més pel segon.
Segons l'escrit d'acusació, la primavera de 2018 l'acusat va contactar amb la menor "amb ànim libidinós" a través de l'aplicació de missatgeria juvenil Kik. Fruit d'aquests contactes va iniciar una relació amb ella que es va concretar en tres trobades presencials, una d'elles en Manresa i les altres dues en altres municipis de la comarca que no han transcendit per protegir la identitat de la noia. En aquestes trobades, l'home va petonejar la víctima.
Per aquests fets, el fiscal demana que se'l condemni per exercir child groomig i per cometre un abús sexual continuat sobre la noia. El child grooming és l'anglicisme usat per definir l'assetjament sexual de menors per internet fent servir eines d'engany o establint-hi una connexió emocional per, posteriorment, abusar d'ells o obtenir-ne imatges de pornografia infantil.
A banda de dos anys pel delictes de child grooming i els sis per l'abús sexual continuat, el fiscal també demana cinc anys de llibertat vigilada per cada un dels delictes, i una indemnització de 5.000 euros a la noia pels danys causats.
Un bagenc s'enfronta a vuit anys de presó per practicar «child grooming» amb una menor de 16 anys
Va quedar tres vegades amb la noia a través de l'aplicació de missatgeria juvenil Kik
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 18 de juny de 2023 a les 22:00
Actualitzat el 18 de juny de 2023 a les 22:05
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons