Un cabirol ha envestit aquest dissabte al matí un vianant a la carretera de Santpedor de Manresa quan fugia espantat després d'haver rebut un petit cop d'un cotxe en marxa. L'animal ha passat per sota les cames de l'home i li ha provocat alguna contusió lleu. L'home, segons ha explicat ell mateix a NacióManresa, ha hagut d'asseure's durant una estona, però no ha requerit atenció mèdica i s'ha pogut reincorporar poc després.
Els fets han passat a tocar de la plaça de la Creu quan l'animal ha estat col·lidit per un turisme que transitava per la carretera de Santpedor que no ha pogut evitar-lo quan li ha aparegut de cop i volta davant del cotxe.
Els Agents Rurals han confirmat al diari que aquest dissabte han rebut avisos de dos cabirols diferents que es trobaven al nucli urbà de Manresa, tot i que no han arribat a actuar perquè els animals han tornat a l'entorn natural per ells mateixos i no han estat localitzats dins el nucli urbà de Manresa.
L'entrada d'animals salvatges -sobretot cabirols i senglars- a la zona urbana de Manresa va ser relativament freqüent durant les primers setmanes de la pandèmia quan es van decretar el confinament domiciliari, però són molt més estranyes en èpoques de normalitat i encara menys amb cabirols, que son especialment espantadissos.
[noticia]92268[/noticia]
[noticia]90783[/noticia]
[noticia]90180[/noticia]
[noticia]81135[/noticia]
Un cabirol envesteix un home a la plaça de la Creu de Manresa quan fugia espantat per un cotxe
Els Agents Rurals han confirmat que han rebut trucades avisant de dos cabirols diferents a la ciutat aquest dissabte, tot i que no han hagut d'actuar perquè els animals han tornat a l'espai natural per ells sols
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana reunirà 360 militants en una escola de formació a Manresa, un dels seus objectius Pere Fontanals
-
L'Anònima obrirà portes el 21 i 22 de març després de completar la primera fase de rehabilitació Redacció
-
Bacardit critica el sobrecost del polígon del Pont Nou: «Quan no es planifica, la factura acaba arribant» Pere Fontanals
Publicat el
11 de juny de 2022 a
les 23:31
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions puntuals al trànsit a Manresa per treballs d'arranjament del paviment
-
Societat
Mor als 102 anys el manresà Àngel Pla Sala
-
Societat
Fonollosa recupera els Guardons Pobles amb reconeixements a la cultura i l'esport
-
Societat
Manresa projectarà un documental sobre Sant Joan de Déu i la seva revolució humanista
-
Societat
Santpedor reivindicarà el paper de les dones amb una ruta per la Séquia
-
Societat
L'EAP Artés celebra 25 anys amb una setmana d'activitats obertes a la població
