Un camió atropella mortalment un home a l'eix transversal, a l'alçada de Rajadell

L'home, de 75 anys i veí de Barcelona, ha aturat el seu cotxe al voral perquè anava desorientat i ha intentat travessar la via per demanar ajuda quan ha succeït el tràgic incident

Publicat el 23 de febrer de 2010 a les 17:29

El camió que ha atropellat el conductor. Maria Alba Riu

Anastasio F. R. de 75 anys i veí de Barcelona, ha mort sobre 3/4 de 5 de la tarda en ser envestit per un camió a l'eix transversal (C-25), al terme municipal de Rajadell.
 
La víctima havia aturat el seu vehicle al voral perquè es trobava desorientat i en creuar la carretera per demanar ajuda ha estat atropellat per un camió. El fort impacte li ha provocat la mort a l'acte. L'home anava acompanyat de la seva esposa, que ha hagut de ser atesa a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa per una crisi nerviosa.
 
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat 5 dotacions dels Mossos d'Esquadra de Trànsit i dues dels Bombers de la Generalitat.