Un camió que ha fet tisora i ha quedat creuat a la C-55 en sentit Barcelona ocupant els dos carrils de la marxa, a la baixada passat el polígon de Bufalvent de Manresa, ha obligat a tallar el trànsit de la via en sentit sud durant dues hores i tres quarts aquest dilluns, des de 2/4 d'11 del matí fins a 1/4 de 2 del migdia. Bombers i Mossos d'Esquadra han treballat en l'operatiu de regulació i retirada del vehicle articulat.
La via ha registrat dos quilòmetres de trànsit aturat segons el Servei Català del Trànsit, que haurien estat més si no fos per les sortides en sentit Manresa al polígon dels Trullols o Viladordis, que els vehicles han usat com a alternativa per seguir el seu trajecte. Trànsit també ha activat la gratuïtat universal -sense necessitat de reconeixement de matrícules- a la C-16 fins al peatge de Sant Vicenç de Castellet.
El camió ha fet tisora a l'inici de la baixada, ha xocat contra la mitjana i ha quedat creuat, sense que s'hi hagi vist implicat cap més vehicle, ni el conductor no n'hagi resultat ferit.
Un camió fa tisora i talla durant gairebé 3 hores la C-55 en sentit sud a Manresa
Societat
S'han acumulat dos quilòmetres de trànsit aturat a l'altura del polígon de Bufalvent tot i l'obertura de peatges a l'autopista
- El camió després de la tisora a la C-55 -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
09 de gener de 2023 a
les 11:14
Actualitzat el
10 de gener de 2023 a les
09:18
Et pot interessar
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
-
Societat
Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa
-
Societat
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Societat
Tractaments amb herbicides a les subestacions elèctriques de Manresa i el Congost
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès
