Un motorista ha mort aquest diumenge al migdia en un xoc contra una altra motocicleta a Navès, segons han informat els Mossos d'Esquadra. L'accident ha tingut lloc poc després d'un quart de dues del migdia al quilòmetre 10 de la carretera C-462 on les dues motocicletes circulaven en el mateix sentit. La col·lisió s'hauria produït en el moment que les dues motocicletes es disposaven a avançar un altre vehicle. Com a conseqüència del xoc, un dels motoristes ha mort. Es tracta de Juan M. J. De 51 anys i veí de Cardona. Un acompanyant que viatjava amb la víctima i l'altre motorista han resultat ferits lleus i han estat traslladats a l'Hospital de Manresa.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat una dotació dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter medicalitzat, els Mossos d'Esquadra i els serveis sanitaris.
Un cardoní mor en un xoc entre dues motocicletes a Navès
La col·lisió s'hauria produït en el moment que les dues motocicletes es disposaven a avançar un altre vehicle
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2011 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
