Un centenar de professionals dels equips directius de l'ICS Catalunya Central han participat en la Primera Jornada d'Intercanvi d'Experiències, amb la voluntat d'aportar als equips directius una visió de les solucions que els professionals donen als reptes que es plantegen a l'atenció primària de la Catalunya Central i d'esdevenir un lloc d'intercanvi i discussió de les iniciatives innovadores en matèria de salut. La Jornada, que ha comptat amb la participació d'equips del Bages, Osona i Anoia, ha tingut lloc a Manresa.
Durant la sessió s'han tractat temes com la salut comunitària, les experiències viscudes en l'atenció a la cronicitati els nous models organitzatius, entre d'altres. L'objectiu del debat és conèixer les possibilitats reals d'implantació de les experiències presentades en la resta d'equips i unitats de la Catalunya Central.
Un centenar d'assistents a la Primera Jornada d'Intercanvi d'Experiències de l'ICS Catalunya Central
Societat
L'objectiu és compartir experiències sobre organització i circuits de treball i valorar la possibilitat d'implantar aquestes propostes a la resta d'equips i unitats de la Catalunya Central
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
07 de juny de 2019 a
les 20:18
Actualitzat el
07 de juny de 2019 a les
20:22
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
