El ciclista que dimecres passat va atropellar una menor que se li va creuar al carrer Viladordis de Manresa, es troba encara, quatre dies després, a la unitat de semi-crítics de la Mutua de Terrassa. El ferit és manresà i té 47 anys.
L'atropellament va passar dimecres passat a 1/4 de 8 de la tarda. En l'accident, el ciclista va resultar ferit greu i la menor va quedar ferida lleu. A les diligències hi va actuar la Policia Local de Manresa.
Tant el ciclista com la menor van ser atesos inicialment al lloc dels fets i posteriorment van ser traslladats pel SEM a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Davant la gravetat de les ferides, el ciclista va ser traslladat a la Mútua de Terrassa on es manté a la UCI des de llavors.
Un ciclista, en estat molt greu quatre dies després d'atropellar una menor a Manresa
Els fets van passar dimecres passat i el ferit encara es troba a la unitat de semi-crítics de la Mútua de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2022 a
les 11:38
Actualitzat el
26 de juny de 2022 a les
11:47
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan reclama a la Generalitat rebaixar l'impost de residus als municipis més recicladors
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
Les mones gegants de Joviat Culinary sorprenen Manresa amb creacions úniques
-
Societat
Un abocament de purins a la riera de Guardiola encén l'alerta
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
