Manresa ha tingut una nit de Nadal tranquil·la pel que fa a incidents de trànsit o d'incivisme, segons la Policia Local. El fet més destacat ha estat l'accident que ha patit un turisme a la rotonda de la C-37z sota l'Eix Transversal, al costat de la benzinera de Petrocat, que hi ha a la cantonada, quan ha fet un "recte", s'ha menjat els senyals de rotonda i corba perillosa i s'ha enfilat al terraplè. L'accident ha estat aquest dia de Nadal a 2/4 de 7 del matí.
Segons el testimoni que ha trucat a emergències, el conductor ha sortit pel seu propi peu del turisme, amb símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de l'alcohol.
[naciomanresa]
Un conductor ebri es menja la rotonda de la Petrocat a Manresa, sota l'Eix Transversal
Societat
L'accident s'ha produït aquest dia de Nadal a 2/4 de 7 del matí
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
25 de desembre de 2023 a
les 11:51
Actualitzat el
25 de desembre de 2023 a les
12:15
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
