Un vianant ha resultat ferit crític aquest dimarts al migdia després de ser atropellat per un turisme a la C-55, al punt quilomètric 3, en el terme municipal d'Olesa de Montserrat (Baix Llobregat), segons ha confirmat a NacióManresa el Servei Català de Trànsit.
Per motius que es desconeixen, poc abans de les 4 de la tarda un turisme ha atropellat violentament un vianant que es trobava a la C-55. L'avís ha arribat a emergències a les 15.51h. Fins al lloc de l'atropellament s'hi han desplaçat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, que han regulat el trànsit, i una ambulància del SEM i un helicòpter que ha traslladat el ferit fins a l'hospital de Bellvitge.
Un ferit crític en un atropellament a la C-55 a l'altura d'Olesa de Montserrat
La víctima ha estat traslladada en helicòpter del SEM fin a l'hospital de Bellvitge
ARA A PORTADA
-
-
Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra Pere Fontanals
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
Publicat el 16 d’abril de 2019 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat Es posa en marxa el nou model de primària en el CAP Barri Antic de Manresa
-
Societat Els treballs de millora dels trams del camí del Grau es posposen fins al 9 de juliol
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al Poal
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus