Els Mossos d'Esquadra han intervingut en un pis de Manresa on un home s'havia atrinxerat amb el seu fill menor d'edat. Segons la policia catalana, la parella de l'home ha alertat a dos quarts de set del matí que s'havia tancat en una habitació amb el menor i ha explicat que estava tenint un brot psicòtic.
Els Mossos s'han desplaçat al domicili, al carrer Pirineu, a la Barriada Mion de Manresa, i en veure que estava en un estat molt agressiu hi han intervingut el Grup Especial d'Intervenció (GEI) i els negociadors per controlar la situació.
En veure que estava envoltat, l'home s'ha autolesionat amb un ganivet des del balcó. Els agents del GEI han entrat a l'immoble pel terrat aprofitant el desnivell dels terrenys adjacents i l'han aconseguit reduir. Després de l'incident ha estat traslladat pel Sistema d'Emergències Mèdiques a l'hospital Sant Joan de Déu. L'actuació policial s'ha dut a terme encara amb el record recent del cas de la katana de Moià.
Un home s'atrinxera amb el seu fill menor en un pis de Manresa
Agents del GEI dels Mossos han aconseguit reduir-lo després que s'autolesionés
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2020 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
Obertes les inscripcions per a la 42a Transéquia, amb quatre modalitats i caràcter solidari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages renova la teulada de la Biblioteca Municipal amb coberta enjardinada
-
Societat
Tall de trànsit en un tram del carrer Bilbao, la setmana vinent
-
Societat
Manresa acull una jornada sobre Plans Especials d'Usos i Activitats per revitalitzar el comerç
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet finalitza la reurbanització del carrer Bisbe Perelló
-
Societat
Docents de la Catalunya Central diuen que «ja n'hi ha prou!» i anuncien noves mobilitzacions
