L'exposició es pot visitar al Casino fins el 27 de març. Foto: Jordi Preñanosa
Aquesta tarda de dijous s'ha inaugurat l'exposició dels 750 anys de l'Hospital de Sant Andreu de Manresa al Casino. Entre els assistents s'ha pogut veure l'exalcalde de Manresa Jordi Valls. Durant l'acte s'han fet els parlaments. El primer a parlar ha estat Ignasi Perramon, després Alba Oms , Manel Valls i per últim l'alcalde Josep Camprubi que ha felicitat a tots els que ho han fet possible. Per acabar l'acte la gent, que hi ha assistit en gran nombre, ha pogut fer un recorregut per l'exposició. L'exposició "Un hospital de 750 anys!" es podrà visitar fins el proper 27 de març.
«Un hospital de 750 anys!» inaugura amb èxit d'afluència
Societat
L'exposició es podrà visitar fins el 27 de març al Casino
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Societat Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Redacció
Publicat el
27 de gener de 2011 a
les 21:15
Et pot interessar
-
Societat
Les festes del barri de Sant Pau alteraran el trànsit a Manresa fins dilluns vinent
-
Societat
Les obres de FGC al túnel de Santa Clara comportaran afectacions de trànsit durant sis mesos
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià marroquí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat
