Un incendi aquest divendres a l'autovia C-16, entre Navàs (el Bages) i Puig-reig ha donat el primer ensurt als Bombers de la Generalitat al Berguedà. S'ha produït al voltant de les 18.20 hores per causes que es desconeixen, tot i que l'origen ha estat al foral d'una carretera, segons han indicat els Bombers a NacióBerguedà.
No obstant això, el foc s'ha pogut aturar ràpidament i, amb menys d'una hora, els efectius enviats l'han apagat completament. Tal com han indicat, s'hi han enviat quatre dotacions terrestres, que a les 19.00 hores el donaven per extingit.
El foc, però, ha generat retencions a al carretera C-16 durant una estona.
Un incendi a Puig-reig causa retencions a la C-16 aquest divendres a la tarda
Societat
Quatre dotacions terrestres dels Bombers aconsegueixen extingir ràpidament el foc
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
30 de juny de 2017 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
