Diverses dotacions de Bombers estan treballant en un incendi que s'ha declarat aquest diumenge al vespre a les instal·lacions de l'empresa Hermanos Pratginestós, SA, ubicada a l'avinguda Girona de Sant Fruitós de Bages, a la rotonda de la C-16c que dona accés a l'escola Paidos. L'avís de foc s'ha rebut al voltant de les vuit, i quan els bombers han arribat fins al lloc dels fets, han hagut d'esbotzar la porta de la nau per poder accedir-hi.
A les 9 del vespre l'incendi, que s'havia declarat en un contenidor de ferralla, ha estat sufocat pels bombers, que hi continuen treballant, tres quarts d'hora després, per refredar els punts calents.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P14lEzm_4PA[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9A0_03z5k0M[/youtube]
Un incendi crema un contenidor de ferralla a l'empresa santfruitosenca Hermanos Pratginestós
Els Bombers han rebut l'avís al voltant de les vuit del vespre i han hagut d'esbotzar la porta per accedir a les instal·lacions
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
10 de juliol de 2022 a
les 20:56
Actualitzat el
10 de juliol de 2022 a les
21:50
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg
