4.000 metres quadrats de massa forestal amb afectació també a rostoll han cremat aquest dilluns al vespre a Sant Benet de Bages. Onze dotacions terrestres de bombers i dos helicòpters han treballat aquest dilluns en un incendi que s'ha produït en una zona boscosa envoltada de conreus al camí de Sant Benet al terme de Sant Fruitós de Bages. L'incendi, que s'ha declarat a 2/4 de 9 del vespre, ha entrat en fase de control a les 21.06.
A part, hi van participar 5 voluntaris i una cuba de 3.000 litres de l'ADF Pla de Bages, 10 voluntaris i dos camions amb un total de 5.500 litres de l'ADF Bages Oriental i 2 voluntaris i un pick-up de 400 litres de l'ADF Protectors del Bosc.
Un incendi ha cremat 4.000 m2 de bosc vora Sant Benet
Onze dotacions terrestres de bombers i dos helicòpters han treballat en aquest foc que s'ha declarat a 2/4 de 9 del vespre de dilluns i s'ha controlat mitja hora més tard
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2012 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
