4.000 metres quadrats de massa forestal amb afectació també a rostoll han cremat aquest dilluns al vespre a Sant Benet de Bages. Onze dotacions terrestres de bombers i dos helicòpters han treballat aquest dilluns en un incendi que s'ha produït en una zona boscosa envoltada de conreus al camí de Sant Benet al terme de Sant Fruitós de Bages. L'incendi, que s'ha declarat a 2/4 de 9 del vespre, ha entrat en fase de control a les 21.06.
A part, hi van participar 5 voluntaris i una cuba de 3.000 litres de l'ADF Pla de Bages, 10 voluntaris i dos camions amb un total de 5.500 litres de l'ADF Bages Oriental i 2 voluntaris i un pick-up de 400 litres de l'ADF Protectors del Bosc.
Un incendi ha cremat 4.000 m2 de bosc vora Sant Benet
Onze dotacions terrestres de bombers i dos helicòpters han treballat en aquest foc que s'ha declarat a 2/4 de 9 del vespre de dilluns i s'ha controlat mitja hora més tard
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2012 a les 21:20
Et pot interessar
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
-
Societat
El Baxi Manresa porta l'esperit solidari al Far d'Ampans i a pediatria d'Althaia
