Els menuts fent el seu menú a la Plaça Clavé. Foto: Clàudia Jorba
Tant aquest matí com aquesta tarda, la plaça Clavé s'ha convertit en un mercat fictici on els més petits de la casa han pogut gaudir i aprendre com i què s'ha de comprar per fer unes receptes per llepar-se'n els dits. Moltes famílies s'han reunit a les onze del matí a la plaça per veure com funcionava tot plegat. "La veritat és que ens està agradant molt. Els nens gaudeixen fent les coses que sempre han vist que ens toca fer a nosaltres", declarava una de les mares assistents a l'activitat.
Hi havia moltes paradetes plenes de carn, peix, verdures, fruita seca, ous... i els nens, segons el que els vingués de gust cuinar, es decantaven per una cosa o una altra.
Els membres d'aquesta iniciativa han afirmat que l'activitat, a tot arreu on han anat ha funcionat molt bé, perquè "una cosa és que a casa es tingui una botigueta. L'altra és que n'hi hagi moltes més i amb molta més gent. Això fa que se sentin grans i responsables". "Funciona molt amb nens petitons i també amb canalla que té germans petits, perquè adquireixen el rol de pares", ha explicat un dels organitzadors.
Un mercat per als més menuts a la Plaça Clavé
Societat
L'equip de Gestió i Assessorament d'Actes Culturals (GAAC) ha obert la porta als nens per exercir el rol de pares
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
06 de novembre de 2010 a
les 13:31
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
