Un home de 81 anys i veí de Ripollet, Luis, V.B. ha mort aquest diumenge a 2/4 de 8 vespre, una segona ha quedat atrapada i una altra ha resultat ferida greu en un accident entre dos cotxes a la C-58 a Castellbell i el Vilar, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT). A part d'aquestes 3 persones, 3 persones més han resultat ferides lleus.
L'accident ha tingut lloc poc a bans de dos quarts de vuit del vespre al quilòmetre 38 de la C-58, quan han xocat dos vehicles amb sis persones a dins per causes que encara es desconeixen. Com a conseqüència del xoc una persona ha mort, una altra ocupant ha quedat atrapat, un tercer ha resultat amb ferides greus i els altres tres han resultat ferits lleus. Les ferides molt greu i greu són menors. En aquest accident han treballat 3 dotacions de Mossos d'Esquadra, 8 de Bombers de la Generalitat i ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
La via ha estat tallada fins les 21.00 h. Per poder minimitzar els problemes circulatoris els Mossos d'Esquadra han desviat els vehicles per l'interior de la població si circulaven en sentit Manresa i, si ho feien en sentit Terrassa, han estat desviats cap a la C-55 i la C-16.
Un mort, un atrapat i un ferit greu en un xoc a Castellbell
Societat
L'accident ha tingut lloc a les 19.28h a la C-58 entre dos turismes. Tres persones més estan ferides lleus
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports Un gol d'Iglesias al minut 90 corona la remuntada del CE Manresa contra l'Ebro Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un matí de patrimoni obert fa descobrir el passat fronterer de les Torres de Fals Pere Fontanals
-
Societat Un centenar de persones celebren a Castelladral 10 anys de Papá Alpha al Senegal Pere Fontanals
Publicat el
13 de novembre de 2011 a
les 20:05
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa aprova el segon Pla d'Igualtat
-
Societat
Una desena de carrers de Manresa es tallaran diumenge al matí per la Cursa Urbana
-
Societat
Una obra de dos mesos ampliarà 175 metres de vorera al carrer Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa homenatjarà Quico Mestres amb actes, un llibre i el nou mirador a Santa Caterina
-
Societat
Manresa lidera l'índex de reciclatge entre les ciutats grans, amb un 72,37%
-
Societat
Més de 200 persones participen d'una jornada contra la soledat no desitjada a Manresa
