Un motorista de 18 anys de Sant Salvador de Guardiola ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu després que un turisme Honda Logo, conduït per una manresana de 61 anys, l'envestís lateralment a la cruïlla entre els carrers del Bruc i del Cós a 3/4 menys 5 de 6 d'aquesta tarda de dissabte. A conseqüència de l'accident també ha resultat danyat un vehicle estacionat, tot i que de poca consideració.
Cremen fundes de cable a la Lemmerz
La Policia Local de Manresa i els Bombers han hagut de desplaçar-se aquesta tarda de dissabte a 1/4 de 8 per apagar un incendi presumptament provocat en unes fundes de cable de la companyia Fecsa que eren al mig del carrer. Es desconeixen l'autor o autors dels fets.
Un motorista ferit en ser envestit lateralment per un cotxe
En l'accident també s'ha vist afectat un cotxe estacionat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2011 a
les 20:16
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
