Un nen de 10 anys ha resultat ferit de caràcter lleu després de caure d'un mur on s'havia enfilat a la plaça Mil-centenari de Manresa. L'accident, que ha tingut lloc a 3/4 de 6 de la tarda, ha fet desplaçar una dotació de la Policia Local de Manresa i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques fins al lloc dels fets. Mentre el personal sanitari atenia al menor, els agents han decidir precintar la zona del mur ja que en el darrer mes ja hi han pres mal dos menors d'edat.
El noi ferit ha estat traslladat a l'hospital de Sant Joan de Déu. El mur on s'ha enfilat és el que hi ha tocant a la muralla, en una zona d'arbres davant per davant de la part final de l'alberg.
Un nen de 10 anys resulta ferit en caure d'un mur a la plaça Mil-centenari
La Policia Local ha precintat la zona ja que és la segona vegada en un mes que un menor hi pren mal
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 30 d’octubre de 2017 a les 19:10
Actualitzat el 30 d’octubre de 2017 a les 19:49
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III