El director general d'Intermón Oxfam a Catalunya i Andorra i president de la Federació Catalana d'ONGD, Francesc Mateu, serà el darrer dels ponents del cicle de conferències FUB Salut que organitzen els estudis de Ciències de la Salut de la Fundació Universitària del Bages. Mateu pronunciarà la conferència titulada "La cooperació, de la generositat a l'enfocament de drets" el dia 29 de maig.
Mateu té un ampli coneixement del món de la cooperació. Anteriorment havia estat coordinador d'Intermón Oxfam al Fòrum 2004, coordinador d'aquesta mateixa ONG a l'Àfrica Austral i metge cooperant a Charagua, a Bolívia. A més de metge, Francesc Mateu s'ha format a l'Escola d'Alta Direcció i Administració, EADA.
La conferència tindrà lloc a la sala d'actes de la FUB a les sis de la tarda i es podrà seguir en directe pel twitter a través del hàshtag #conferenciesFUB.
Un nou enfocament de les relacions amb el Tercer Món
L'expert en cooperació Francesc Mateu pronunciarà una conferència a la FUB el proper 29 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2012 a
les 15:21
Et pot interessar
-
Societat
Els primers trens de l'R4 entre Manresa i Terrassa... no passen
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
