Sant Feliu Sasserra ha viscut aquest dimarts un nou esglai relacionat amb el foc quan s'ha declarat un incendi als paratges de Font Tramona i Sant Nazari que ha pogut ser ofegat ràpidament i ha afectat només 250 m2. En les tasques d'extinció hi han participat 40 voluntaris de l'ADF Quercus comandant 30.000 litres d'aigua a través d'un camió, quatre pick-up, un Unimog, tres cubes i un 4x4.
Aquest és el tercer foc que es declara a Sant Feliu Sasserra en només 15 dies. El més virulent va ser el de la setmana passada, que va cremar 377 hectàrees i va afectar quatre municipis del Lluçanès. L'11 de juliol, la zona també va patir un altre incendi que va cremar 4 hectàrees de vegetació.
Un petit foc torna a posar l'ai al cor a Sant Feliu Sasserra
Societat
Han cremat només 250 m2 als paratges de Font Tramona i Sant Nazari
ARA A PORTADA
-
-
Successos Estabilitzat l'incendi de Sant Quirze Safaja després de cremar un centenar d'hectàrees Pere Fontanals
-
Societat Els Bombers superen un nou episodi d'incendis simultanis amb temperatures extremes Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Un fort desplegament policial executa un desnonament al Barri Antic de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Ampans i Ajuntament de Manresa impulsen un projecte per apropar la música a les persones amb discapacitat Redacció
Publicat el
24 de juliol de 2012 a
les 21:07
Et pot interessar
-
Societat
Les Festes del Carme comportaran restriccions de trànsit aquest dijous a Manresa
-
Societat
Un estudi a Cardona i Sallent vincula els tallers comunitaris amb una millor salut cardiovascular
-
Societat
El Sopar del Tomàquet reunirà sis restaurants del Bages per reivindicar el producte de proximitat
-
Societat
Obres d'una nova canalització elèctrica als carrers Sarret i Arbós, València i Dr. Esteve
-
Societat
Menys conscienciació i més insults: la nova recepta veïnal contra la brutícia a Manresa
-
Societat
Talls puntuals de trànsit al barri Plaça Catalunya per treballs al clavegueram
