Un poble bagenc pot convertir-se en la capital del turisme rural de l'Estat aquest 2023. En concret, és Cardona l'indret que es troba entre els deu finalistes de la 12a edició del premi que atorga el portal web especialitzat Escapada Rural.
L'objectiu del premi és donar visibilitat a les millors destinacions rurals de l'Estat i valorar aquells que impulsen el turisme de qualitat. La votació, a través del mateix portal, s'ha obert aquest dijous i fins al 24 d'abril els viatgers triaran qui s'endú el guardó.
[noticiadiari]2/253608[/noticiadiari]
A banda de Cardona, els nominats són Bocairent (País Valencià), Campo Lameiro (Galícia), Candeleda (Castella i Lleó), Colmenar de Oreja (Comunitat de Madrid), Elche de la Sierra (Castella-la Manxa), Nalda (La Rioja), Ricote (Múrcia), Segura de León (Extremadura) i Zerain (País Basc).
Un poble bagenc, candidat a ser capital del turisme rural de l'Estat
El premi vol donar visibilitat a les millors destinacions que impulsen estades i activitats de qualitat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2023 a
les 22:35
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l'aparell locomotor per a professionals de primària
-
Societat
Sant Fruitós programa una setmana d'activitats per a la gent gran
-
Societat
Alumnes de Santpedor creen un mini satèl·lit i participen en un projecte europeu
-
Societat
Sant Fruitós renovarà 1,6 km de canonades per millorar la xarxa d'aigua potable
-
Societat
Santpedor habilita zones d'ombra als equipaments municipals per fer front a la calor
-
Societat
L'èxit de la tarifa plana a l'aparcament de la Seu Centre fa que s'ampliï a Quatre Cantons
