Un poble del Bages i un del Moianès, aspirants al títol de millor escut dels Països Catalans

El concurs, promogut pel dissenyador i il·lustrador Jordi Calvís i la mestra Anna Pascual, és en format virtual i es troba en fase de setzens de final

Publicat el 09 de gener de 2024 a les 10:25
Actualitzat el 09 de gener de 2024 a les 10:29
La capital del Moianès, Moià, i el municipi de Navàs, al Bages, són dos dels 32 pobles que han aconseguit arribar als setzens de final en la singular competició que l'il·lustrador i dissenyador lleidatà Jordi Calvís, juntament amb la docent Anna Pascual, van posar en marxa el passat 24 de desembre per tal d'escollir la millor adaptació d'escut d'armes de més de dos centenars de pobles dels Països Catalans.
  El concurs, que s'està duent a terme a través de les xarxes socials, ha recollit, concretament, 256 blasons municipals que ha distribuït en 64 grups. Durant diversos dies, Calvís ha promogut votacions d'eliminatòries fins que aquest dilluns, 8 de gener, han quedat 32 escuts en els setzens de final, entre els quals s'hi troben el de Navàs i el de Moià que hauran d'enfrontar-se, respectivament, a La Vila Joiosa (Baix Maestrat) i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant (Baix Camp).