Un agent de la Policia Local de Manresa que es trobava fora de servei va detenir divendres al vespre un veí de Manresa de 45 anys, a qui se l'imputa un delicte de robatori amb violència.
Els fets van ocórrer vora les 8, quan l'agent fora de servei caminava per la carretera del Pont de Vilomara i va veure un home que corria i una dona que el perseguia, cridant que li acabaven de robar els diners que tenia a la caixa registradora. L'agent va reconèixer l'home, per haver estar repetidament detingut els darrers mesos per diversos robatoris amb violència.
L'agent es va identificar com a policia mostrant la seva credencial i va intentar aturar l'home, que en el seu intent de fugida va forcejar amb l'agent fins que aquest va aconseguir contenir-lo fins l'arribada d'una patrulla de la policia local, que van ocupar-li els diners –uns 170 euros- que acabava de sostreure i van col·laborar amb l'agent fora de servei en la formalització de la detenció.
Un policia local de Manresa fora de servei deté un home que acabava de robar en un comerç
L'agent va veure com una dona empaitava el lladre per la carretera del Pont de Vilomara
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2020 a les 14:52
Actualitzat el 04 de juliol de 2020 a les 14:54
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»