Un home va caure d'una alçada d'un tercer pis a la zona de la Parada de Manresa fugint de la Policia Local. Els fets van ocórrer a quarts de dotze de la nit de diumenge, quan la Sala del 092 va rebre la trucada d'una dona que, molt espantada, informava que el seu exmarit, del qual tenia una ordre de no apropament, es trobava intentant rebentar la porta de l'habitatge.
D'immediat es van adreçar a la zona diverses patrulles de la Policia Local i del cos de Mossos d'Esquadra, què es van trobar el presumpte agressor, ja dins de l'habitatge, intentant bloquejar-ne l'accés amb mobles. Quan els agents van poder accedir-hi, es van trobar que l'home ja no hi era però van veure-hi una finestra oberta. Quan els agents van iniciar la recerca de l'home, el va trobar estirat a terra a tocar de la casa, després de patir una caiguda d'uns 10 metres, i amb diverses fractures a les dues cames.
Posteriorment es va comprovar que, hores abans, l'home també hauria estimbat el cotxe de la seva exdona –havent-lo agafat sense permís- contra mobiliari urbà en un carrer proper.
Un presumpte maltractador cau d'un tercer pis fugint de la policia a Manresa
Els fets van passar diumenge a la nit a la zona de la Parada
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2018 a les 18:21
Actualitzat el 03 d’abril de 2018 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós