Un reforç és necessari

Publicat el 14 de gener de 2014 a les 00:00
Xavier Sucarrats: La quinzena jornada de la lliga Endesa ha estat propícia per a La Bruixa d'Or. En una setmana on el perill de caure en zona de descens era latent, l'equip de Borja Comenge ha ampliat el marge sobre la línia vermella. Dues són les victòries de marge sobre el Tuenti Estudiantes, equip que marca la pèrdua de categoria. Les derrotes de Río Natura Monbús i Fuenlabrada han permès, a més, que l'equip bagenc escali dues posicions a la classificació.
 
Aquesta millora en el panorama manresà no ha de distorsionar la realitat ni abandonar debats que divendres estaven en boca de tothom. La Bruixa d'Or haurà de lluitar molt per obtenir la permanència. I per aconseguir-ho caldran les millors condicions. Dominic Waters va estar lúcid en atac però va perdre set pilotes. A més, al final del partit es va embrancar amb una petita picabaralla am Tomás Bellas. El nord-americà va millorar respecte enfrontaments anteriors. Tindrà continuïtat? Capítol apart és Josh Asselin. El pivot va actuar dotze minuts. Pocs, si es té en compte que només hi havia tres jugadors per les rotacions interiors. El dominicà sembla irrecuperable.
 
En una competició exigent com la lliga Endesa, els rivals faran el què puguin, i una mica més, per mantenir-s'hi. L'UCAM Múrcia ha fitxat Pete Mickael, el Tuenti Estudiantes s'ha reforçat amb Guillem Rubio i Uros Slokar amb la competició engegada i el Río Natura Monbús ha rescindit el contracte de Nick Minnerath, que no trigarà massa en ser substituït. L'ajust a la plantilla que necessitava La Bruixa d'Or divendres el continua necessitant avui. Sense fer res que posi en perill la situació econòmica del club, un reforç és necessari.